czy łatwo można popsuć coś w zawieszeniu o2?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ida.mac
    Ambiente
    • 2005
    • 141

    czy łatwo można popsuć coś w zawieszeniu o2?

    leszekmw, wyprobowane polecam nie bedziesz musial wydmuchiwac :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Nie 08 Kwi, 07 19:38 ]
    a widze ze poganiac masz czym pozdro
    ciężko jest lekko żyć,
  • eR_
    Rider
    • 2005
    • 411

    #2
    czy łatwo można popsuć coś w zawieszeniu o2?

    Nie duzo dzis brakowalo a bym zostal skasowany przez tira (stalem sobie na swiatlach), ktory sypiac sobie bez naczepy ledwo wyhamowal - a raczej/moze nie wyhamowal, ale mu sie usunalem z drogi. Uskoczylem na pas zieleni, ktory okazal sie "dziurwowiskiem". Wyjezdzajac powoli z tych dziur cos mocno DUPŁO. W domu zadnych strat nie zauwazylem. Przypuszczam ze lewe przednie kolo wpadlo z gorki w dziure pod wplywem ciezkiego silnika dizla - mocno docislo/uderzylo w ziemie.
    Teraz pytanie, jak nic nie znalazlem i auto dobrze jedzie to sie przejmowac/sprawdzac zawieszenie?
    Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
    Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #3
      nie wiem czy cos zniszczyles czy bo to najlepiej sprawdzic na kanale i jakichs szarpakach - ewentualnie sprawdzajac geometrie - ale generalnie ten zawias jest bardzo mocny - jak wpadlem w dziure to polecialy z prawej strony dwie 17 tki alu wraz z oponami 225/45/17 a z zawiasem wszystko bylo w porzadku.
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez eR_
        Wyjezdzajac powoli z tych dziur cos mocno DUPŁO
        Prawdopodobnie zaczepiłeś o coś wahaczem... ale jak wolno jechałeś to tylko mała ryska na nim powinna zostać

        Jeżeli jedziesz powoli to małe szanse na rozwalenie zawieszenia.

        [ Dodano: Wto 02 Sty, 07 20:59 ]
        Zamieszczone przez eR_
        Teraz pytanie, jak nic nie znalazlem i auto dobrze jedzie to sie przejmowac/sprawdzac zawieszenie?
        Moim zdaniemnie ma się co przejmować i nic się nie stało. Za mała prędkość... ale jak mocno nie będziesz mógł spać to pojedź na jakąś kontrolę i tzw "szarpaki" ja napisał Jabar..

        Komentarz

        • eR_
          Rider
          • 2005
          • 411

          #5
          Zamieszczone przez bezduszny
          Moim zdaniemnie ma się co przejmować i nic się nie stało
          znaczy nie mam sie czym przejmowac?
          Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
          Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez eR_
            Zamieszczone przez bezduszny
            Moim zdaniemnie ma się co przejmować i nic się nie stało
            znaczy nie mam sie czym przejmowac?
            Jak wolno jechałeś to nie

            Komentarz

            • karmel
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1363

              #7
              jamnie lekko obruciło i walnołem tylnim prawym kołem o krawęznik i zawieszenie sie zje**ło a nie jechałem szybko wiec nie wiem czy można uznać to za wytzrymałe zawieszenie w o1 miałem podobna sytuacje przy wiekszej prędkości i skończyło sie pęknięcie kordu w oponie
              TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

              Zobacz fotoblog

              Komentarz

              • Jabar1975
                RS
                • 2006
                • 3331

                #8
                Zamieszczone przez karmel
                jamnie lekko obruciło i walnołem tylnim prawym kołem o krawęznik i zawieszenie sie zje**ło a nie jechałem szybko wiec nie wiem czy można uznać to za wytzrymałe zawieszenie
                roznica (subtelna) polega na tym ze kolega jechal w kierunku w ktory sam chcial i zawieszenie pracowalo w warunkach ekstremalnych ale wciaz mieszczacych sie w jakichs obliczeniach dla jego pracy, a Ty jechales w kierunku o ktorym zdecydowal samochod i jako ze nie byl to kierunek w jakim zwykly jezdzic auta to i zawieszenia nie bylo zaprojektowane po to by wylapywac tego typu uderzenia ...
                nasza droga: www.wpzs.pl

                Komentarz

                • mirus
                  Ambiente
                  • 2005
                  • 213

                  #9
                  Zamieszczone przez karmel
                  jamnie lekko obruciło i walnołem tylnim prawym kołem o krawęznik i zawieszenie sie zje**ło a nie jechałem szybko wiec nie wiem czy można uznać to za wytzrymałe zawieszenie w o1 miałem podobna sytuacje przy wiekszej prędkości i skończyło sie pęknięcie kordu w oponie
                  Druga sprawa, że z tyłu jest zawieszenie bardziej skomplikowane niż z przodu i w sytuacjach jak opisujesz, pewnie łatwiej je uszkodzić
                  Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
                  Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

                  Komentarz

                  Pracuję...